dissabte, 24 de març del 2012

LA CLASSE.


Air, en  educació del moviment vam vorer la pelicula  "la classe" de Laurent Cantet. Una pel·lícula que es centra en l'educació des de dins les classes, i que reflecteix a la perfecció el que passa actualment en molts instituts, açí vos deixe un enllaç de una entrevista a Laurent Cantet, que llegint-la m'ha paregut interesant i he vuigut compartir amb vosaltres. La veritat que vegent-la en recordava a la meua classe de 3 de ESO, on els que menys es fea era estudiar. En aquella classe es va juntar gent repetidora d'altres cursos, que lo únic que tenien ganes era que arribarà el temps de l'esglai per a poder fumar mentre esmorzaven, mentrestant el únic que feien en classe era incordiar als professors, impedint a vegades que feren classe correctament, motiu per el cuàl resultavem perjudicats aquells que anàvem a classe a aprendre, amb ganes de estudiar. En moltes ocasions, alguns que mai en havíem portat d'eixa manera ens deixavem portar per la influència de estos, i ens portàvem malament, els quals els professors es sorprenien, i els pares també quant arribaven les notes a casa.  No obstant, a part de això guarde molts bons records de aquella classe, i crec que vaig aprendre molt. Si no vaig aprendre academicament, si que vaig aprendre molt de com comportar-se en les classes, en alló que tinc que fer i que no en cada moment, i en respectar als profesors.

1 comentari:

  1. La pregunta de l'educació sempre és: que fa falta de veres aprendre? i S'apren de veres el que fa falta?

    ResponElimina